کیک هندوانه

مطبخ خانومی

کیک هندوانه

مهسا رمضانی
مطبخ خانومی

کیک هندوانه

رای تهیه این کیک من رسپی کیک اسفنجی رو دوبرابر کردم و دوبرابر رسپی خامه قنادی هم استفاده کردم.

برای آموزش خامه قنادی اینجا رو کلیک کنین.

برای دیدن مراحل وطرز تهیه کیک اسفنجی اینجارو کلیک کنین.

مراحل خامه کشی کیک تولد رو هم قبلا توضیح دادم و اگر دوست داشتین می تونین برای دیدن مراحل خامه کشی اینجارو کلیک کنین.

بعد از خامه کشی هر طوری که دوست داشتین می تونین کیک رو تزئین کنین.من به خاطر شب یلدا با تم هندونه درست کردم.بعد از خامه کشی برای وسطش که قرمزه از ژله انار استفاده کردم و به روش معمول ّا یکو نیم لیوان آب جوش حل کردم وبعد از شفاف شدن و خنک شدن گذاشتم یخچال وقتی نیم بند شد(مثل سفیده تخم مرغ)شکلات جیپسی بهش اضافه کردم و وسط کیک ریختم.برای خطهای دور هندونه هم از رنگ سبز استفاده کردم و با قلم مو طرح خطهای پوست هندونه رو روی کیک کشیدم.

راستی شب تولد داداش عزیزم هم هست و من این کیک رو تقدیم داداشی خوبم می کنم.

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک داداشی خوب و عزیزم...



موضوعات مرتبط: کیکهای تولد وشیرینی های تر ، یلدا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 30 آذر 1395برچسب:کیکهای تولد وشیرینی های تر,یلدا, | 18:18 | نویسنده : مهسا رمضانی |




.: Weblog Themes By SlideTheme :.